Barntillverkningsverkstaden

Mitt hem har förvandlats till en verkstad... För här ska tillverkas en ny familjemedlem.
Detta är nåt helt nytt för mig för de andra barnen har liksom bara kommit till av sig själva men den här lilla/lille ska tydligen tillverkas med stor precision.
Så här är det. Vi är en stor familj!! En mamma som har två barn sedan tidigare, två pojkar på 13 år och 11 år. En pappa som har två barn sedan tidigare, en pojke på 10 år och en flicka på 9 år samt ett bonus barn som tillhör förra frun, en flicka på 15 år. Av någon förunderlig anledning så ska familjen utökas med ytterligare en liten gullunge... Hur denna något galna idé har kommit in i våra huvuden vet jag faktiskt inte för ofta är vi så trötta på att plocka upp efter de fem vi redan har så vi måste ha trillat och slagit oss båda två när vi tog beslutet att skaffa en till. Men beslutet är taget och då ska alltså tillverkningen börja.
Jag trodde det skulle bli väldigt svårt att känna någon sexlust när det liksom handlar om att göra ett barn men det var inga problem. Ägglossningen ägde rum i helgen och då var vi ju tvugna att leka kaniner ett antal gånger. Så från att normalt sett ha sex kanske en gång i veckan eller möjligtvis några fler gånger under semestern och till att nu ha sex fyra gånger på en helg blev ett stort steg. Fredagen fungerade bra och lördagen var helt okey oxå men söndagen var lite mer konstlad måste jag säga. Det blev många skratt när jag, som oftast inte är den drivade i sexfrågan, helt plötsligt är den som säger; ska vi ha sex? Detta har liksom blivit till ett intern skämt nu så kommentaren fälldes ett antal gånger under helgen. Sista gången var igår kväll när vi varit och duschat för 5011 gången och båda visste vad som borde göras. När jag ser att min älskade bara vill sova så är jag ju tvungen att fråga igen; Vill du ha sex? Han har aldrig tidigare tackat nej till ett sånt erbjudande men nu var han nog mest besvärad över frågan. Sen fortsatte diskussionen... -Men jag är inte heller så upplagd... -Men om du bara kunde tänka dig att tömma lite i mig så... -Snälla gör ett försök... Försöket inleds med ett kaninpök som känns så där roligt... Efter ca tre minuters försök så brister vi båda ut i skratt och inser att vi nog redan gjort allt vi kan för att tillverka ett barn under denna ägglossning. Det går inte att göra mer än så här.
Trodde aldrig att vi skulle hamna i den situationen när vi bara avbryter så här men det var ju kul att få uppleva det oxå... =)

Det är ju som sagt ett antal år sedan jag skaffade barn senast men de barnen har kommit till nästan bara av att ordet sex har uttalats. Det lär nog inte gå lika lätt den här gången för kroppen är ju typ 12 år äldre och jag är ingen ungdom längre direkt. Men jag kan ändå inte låta bli att hoppas på att det tar sig på första försöket. Det skulle passa så utmärkt in i planeringen. Då föds det i juni och då går jag hem lagom till sommaren. Kan ju inte bli bättre. Sparar dessutom ett helt års semester.

Åh vad jag längtar! Ska bli så himla kul att få tala om för folk att jag är gravid oxå, det lär inte vara en enda som skulle kunna gissa sig till att vi vill ha en sladdis... Fast vem vet, jag kanske inte blir gravid alls men det får tiden utvisa...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja visst är det konstigt att när man för en gångs skull är den drivande i detta ämne, då är inte det bra heller! Martin var helt impotent vid flera tillfällen. Sen säger dom att dom visst vill ha sex flera gånger i veckan men herregud, hur skulle det gå till??

2007-08-27 @ 11:40:25
URL: http://www.newsfromthecloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0