Fin-fint besök

Idag har jag fått den stora äran att passa två ljuvliga små änglar, Jack och Emilia.


Jag hade totalt glömt av att jag lovat för över en vecka sedan att vara barnvakt medans deras underbara mamma gottade sig på ett spa inne i stan. Så när hon ringde o frågade om jag fortfarande kunde tänka mig att passa som så fick jag en mindre chock... Inte över att behöva passa dom utan för att jag totalt glömt bort det och det kändes väldigt pinsamt. Vilken otrolig tur attj ag lämnat denna dagen öppen för spontana aktiviteter. Jag som annars brukar boka mig full upp till hårfästet med uppgifter när jag är ledig hade dagen till ära endast ett föräldramöte inplanerat under dagen eller rättare sagt kvällen så det var inga som helst problem att passa dom små.

Murkaln har intensivt försökt att få kontakt med little princess men hon vill inte ha henne i sin närhet utan ropar högt "NEJ" så fort Murklan närmar sig. Sen att dom små liven tuggar frenetiskt på ett gemensamt äplle gör ju inte dom till mindre intressanta. Äpple är ju Murklans favoritgodis näst efter korv.  

Ursäkta bildkvalitén men korten är tagna med min svindyra mobil som ger så bra bilder... Endast 5000 kr, kan man begära bättre då tro???

Nus ka jag träna på mina moderliga uppgifter och försöka roa dom små liven en stund tills deras lika underbara mamma behagar att infinna sig här igen.
Väntar även besök av ett annat litet underverk lite senare idag... Fisan som det stackars barnet kallas ska komma o äta lunch med sin mamma. Vi får väl se om det blir nåra foto att dela med mig av sen...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag ser bildbeviset; hon har strumpor på sig!
Tack så hemskt mycket för hjälpen idag min käraste! Det var en jättemysig dag - som alltid ute hos er - med mat och promenad i solen. Vi kommer snart igen! Puss och kram!

2007-08-30 @ 17:57:51
URL: http://www.newsfromthecloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0