Huvudbry

Åh, vad tankarna far i huvudet. Kan nästan inte tänka på nåt annat än ifall det slagit rot i min mage eller inte... Vore ju rätt otroligt om så vore fallet. Kanske inte så vanligt att man blir gravid på första försöket men jag hoppas av hela mitt hjärta att vi har lite tur. Vi brukar faktiskt ha enorm tur med det mesta så varför inte med det här oxå?!

Nästa helg vet vi, grumf, vad långt det känns när man väntar på en sån här speciell sak. Tur att vi är i husköpartagen igen så man har nåt annat att tänka på så länge. Husköpartagen har vi varit i fram o tbx de senaste fem åren så det lär väl inte hända nåt nu heller men det är kul medans man håller på o letar iaf.

Mormor ringde nu o sa att huspriserna sjunker nu. Passar ju alldeles ypperligt!! Eller inte, vi lär ju säkert hinna köpa nu medans det är som dyrast o sen stiger räntorna typ 10% dagen efter vi köpt o så får vi gå ifrån alltihopa... Hjälp så optimistisk jag är!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0