Min onsdag

Hej!

Idag har jag inte gjort nåt särskilt... Fick vara hos en kompis till mamma under tiden hon var på någon fåning intervju. Men det var hyfsat kul för hon har två katter och att jaga katter är ju en av mina favoritsysselsättningar. Sist jag var där så försökte en av de två kräken klösa ögon ur mig men idag överlistade jag honom och klarade mig helskinnad.

Imorse var jag o mamma ute på någon slags fototurné i trädgården men det blev inga bra kort direkt. Hon tror ju attj ag vill ställa upp mig o se snygg ut utan att få minsta lilla betalt. Det kan hon glömma!! Minst en korv bit för varje kort vill jag ha men när hon bara höll på o ropade "Murklan" hela tiden så fann jag ingen anledning till att posera. Men ni kan väl få se på några av korten iaf...

Puss Murklan

Här har jag inte ens kommit ur sängen ens när hon kommer farande med sin kamera. Försöker se farlig ut men hon blev inte så skrämd...

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0