Promenad till huset

Igår hade vi ju som sagt var fin-fint besök och då passade min mamma på att fota lite på alla kära gästerna så den här dagen får bli en ren bildblogg som talar för sig själv med alla vackra människor, o så mig så klart, som motiv.

Puss Murklan

 Här är jag med lillhusse när han kom hem från skolan. Visst är vi fina?!

      Här är änglarnas föräldrar som skulle följa med på promenad o titta på familjens tilltänkta hus

      Den här lilla godingen följde oxå med på promenaden

       På väg mot huset

    Det doftar gott här...

    Den här lilla saken mötte vi på vägen hem, undrar vad han heter...

    Pappa fick den tydligen stora äran att hålla underverket en stund, var tydligen viktigare än att hålla mig. Jag gjorde nåt tappert försöka att skrämma bort henne men sen gav jag upp och hoppade upp i henens mamma knä istället.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du Murklan, säg till din morsa att om inte hon genast raderar dern urfula bilden på mig så kommer det bli allvarliga problem...

2007-09-01 @ 10:07:03
URL: http://www.newsfromthecloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0