Stopp i galoppen mina kära vänner!

Imorgon ska våran redan ganska stora familj utökas!!! Med en riktig pudding!!!! Jag är tokkär...
Hittade ett litet mirakel uppe i Härnösand och ni som känner mig vet ju att jag låter inte nåt fånigt avstånd stoppa mig från att träffa min kärlek.
Jag har ytterligare en gång i mitt liv haft en otrolig tur. Hittade den här annonsen och såg direkt att här har vi min nästa hund. Men ägaren skrev i annonsen att här skulle det minsann inte säljas till vem som helst =) så jag tänkte att hon är väl ute efter värsta proffset och hunden är redan bortlovad. När jag började skriva på ett mail till henne så gick jag under tiden in o läste på hennes hemsida. Det stod att hon redan hittat en köpare. Sorgen visste inga gränser! Men jag har ju haft tur förut. Murklan var oxå redan bortlovad när ägaren ändrade sig och jag fick köpa underverket så jag tänkte att jag kan ju ha tur en gång till. Å det hade jag!!! Verkar som om det avgörande var våra stora gräsmattor... =) Fast jag måste ju säga det själv oxå. Om jag vore hund så hade jag gärna bott här för större strövområden är ju svårt att hitta.
Så imorgon åker vi eller i natt rättare sagt till Gävle där den snälla hundägaren gått med på att möta oss. I samma veva ska jag få träffa dom underbara människorna som köpte min ponny. Det blir ett mkt kärt återseende!! Kunde faktiskt med att fråga om vi fick ligga över och det fick vi så gärna så!! Gulliga människor!!
Här kommer en bild på världens bästa ponny, Shadow...


Sen måste ni ju så klart få se den nya familjemedlemmen. Fotot tillhör nuvarnade ägaren.
     

För att inte Murklan ska känna sig utanför så får hon oxå vara med på ett hörn.
  Murklan hälsar på Tjorven, Lindas gris...

Mer bilder kommer säkert drälla in här framöver...

God fortsättning kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Daniel Efraimsson

Vilken sötsak du har hittat.
God Fortsättning

2007-12-26 @ 13:36:47
Postat av: JennyPenny

Hmm... Misstänkt lik en gris tycker jag...

2007-12-27 @ 21:00:26
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se
Postat av: fd hundvakt

Postat av: fd hundvakt ;-)
oh... jag vet inte , men det e ju inte jag som ska ha dom. Jag tror att lilla fröken Angelica tar sig en aning mycket vatten över huvudet.. EN TILL....hur kommer detta gå????Jag har förövrigt en kompis som har två pittbullterriers som du skulle kunna få ta över.. sen har jag en annan kompis som har nio får som du skulle kunna ta oxå, han bor förästen på vägen till pittbullarna.. Sen har min kusin en granne som har en bror vars föredetta svägerska bor ganska nära,, i gällivare och hennes nya man har 160 renar.. men det kanske e lite långt att åka .. Annars va det väl en bra tanke..;-)Jag antar att din man inte vågar säga nåt om detta, då är väl han ett svin.. men då passar han ju in i din lilla skara....
kram på dig

2007-12-27 @ 23:42:54
Postat av: JennyPenny

Hårda ord... Måste vara en orättvis och osympatisk man som skrivit.

2007-12-27 @ 23:46:26
URL: http://http://newsfromthecloset.blogg.se
Postat av: Syster

Jag blev kär direkt,
så söt. Pussa från moster

2007-12-28 @ 20:14:14
Postat av: felicia .

hihi vad söt han var . :) lille shadow kan inte ha täcket längre . hoppas allt är bra med dig . tänker på dig ofta ! puss&kram felicia&shadow

2008-07-16 @ 19:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0