Mord i sinnet =)

Nej nu jävlar är det kokta fläsket stekt!!!
Idag ringde äldste sonens mentor och berättade att han inte kommit till skolan idag. Igår hade han skolkat två timmar oxå... Huga, stackars barn, jag ska strypa honom när han slutar skolan idag!! Så om ni läser om en 13-åring som blev strypt till döds imorgon så vet ni att det är min unge... Då kan i väl skicka jukorten till Hinseberg sen.
Så illa kanske det inte ska bli men han ska få veta att han lever iaf!!! Är mycket mer än arg just nu!!!!!!!!!!! Vet inte vad jag ska göra med honom meninte komemr det vara roligt att heta Oliver idag det är en sak som är säker!!!
Kanske får skicka honom på ungdomshem ändå som mina kära vän Martin föreslog. Frågan är bara om dom tar emot honom och sen blir genast nästa fråga, hur ska jag klara mig utan hans pussar och kramar varje dag?? Ja det här är ett jävla dilemma...
En sak vet jag iaf, han ska inte få gå kvar på den skolan han går idag!!
JÄVLA UNGE!!!

Kommentarer
Postat av: fia

hoppas du får mod och ork , att hålla ut . det är svårt me barn ibland ..
önskar dig en trevlig tisdag .

2007-11-13 @ 15:11:25
URL: http://ajaxen.blogg.se
Postat av: Angelica

Jo tack, det ska gudarna veta att det är!!! Att vara tonårs mamma är nog livets största prövning, i alla fall
mitt liv...

2007-11-13 @ 19:29:39
Postat av: Jenny Svenson

Bootcamp i usa är inte heller fel, där kan man lära sig ett och annat. "Anstalt" som det hette förr är väl annars det bästa alternativet...
Nja, för att vara ärlig tycker jag nog: byt skola och ställ datorn i garderoben i fyra veckor. Sen om han skött sig kan han få igen den. Då är det liksom villkorligt och blir det ytterligare en förseelse lägger ni ut den på Blocket.se
Hårda bud i mellerud är det enda rätta.

2007-11-13 @ 21:14:11
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0