Nu är det snart jul

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev nåt här, har fortfarande ingen som helst motivation för det här bloggandet tyvärr. Men för mina kära vänner boende långt borta så får jag väl offra mig och göra en liten uppdatering av livet på landet...
Jag har jobbat ett tag på det nya jobebt nu och det fungerar utmärkt förutom att chefen inte vet när han ska anställa oss. Vore väl bra att ta reda på sånt först kanske, innan man går ut med en efterlysning efter personal... *hmm* Hur som helst så är alla på det nya jobbet väldigt gulliga så det blir nog bra när det väl händer... Får väl truga mig vidare på det vanliga jobbet så länge...

Magen växer!!! Tyvärr är det nog inte så mkt själva magen utan mest tarmarna som spökar. För jag gick från size, -ganska platt mage till size - inte så platt mage på bara några dagar...
 
       Hur ska detta sluta?? Trillingar kanske??

Jag är iaf i vecka 9 nu eller vecka 8+4 som en del säger. Nästa vecka så utvecklas könet på lilla bebis, jag håller både tummar o tår för att det kommer fram en lite kissimurra där nere. Men det blir säkert en lite snopp...
Jag mår förhållandevis bra men det är klart att jag har mått bättre. Men för att vara gravid så är det helt okey...

Murklans liv är fyllt av träning på brukshundsklubben o spårning ute i Sveriges skogar... Hon njuter av sitt hundliv till fullo!!
Tyvärr har den lilla skiten börjat både bajsa o kissa inne en hel del så vi får väl se hur det här slutar. Det går inte i längden att ha en hund som gör ifrån sig inne i tid o otid och som dessutom inte kan vara själv hemma. Jag pratar med henne om detta varje dag men hon vill inte lyssna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0