Vaginaltultraljud...

Idag är det en otroligt viktig dag!!!
Vi ska göra ultraljud 13.45. Hur spännande kan det bli tro... Antagligen precis hur spännande som helst!
I mitt huvud utspelar sig följande senarion;
-Det finns inget foster, alltså det har skett en missed abortion. Katastrof!! Jag kommer gråta floder och inte kunna jobba på en vecka.
-Det är tvillingar. Katastrof!! Jag kommer gråta floder men antagligen klara av att gå till jobbet. Ska dessutom inte jobba på mitt vanliga jobb idag utan på Rövklövern, ett mindre mysigt ställe där jag inte känner personalen.
-Det är ett ban och allt ser normalt ut. Fantastiskt!!!! Jag kommer gråta floder!!!! =) Ja så hur som helst, ca kl 14 idag så vet ni att jag sitter på att sjukhus, antagligen i en gynstol och gråter av en eller annan anledning.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0