Allmän uppdatering

Idag ska jag ha mens. Men jag hoppas så klart att det ska bli en BIM dag. För er som inte vet så står BIM för BeräknadInteMens. Jag håller ju som bekant på och försöker tillverka ett barn. Detta utan att nå några större framgångar. Men den här månaden vilar ingen hysteri över mig. Jag vet redan att jag inte är gravid. Så tänker jag känna varje månad tills det helt plötsligt står ett plus på test stickan, om nu detta kommer inträffa. Min älskade vän Jenny berättade så underbart om hur det var när hon blev gravid första gången och ringer upp ClearBlue för att säga att det är nåt fel på testet när hon blivit gravid. Det tycker jag var bland det roligaste jag hört.

Eftersom jag blivit en förkastlig bloggare  den senaste tiden, detta kommer förändras när jag antingen blir gravid eller får tillbaka mobilen med bra kamera i av min kära make, så tänkte jag göra en liten sammanfattning av hur livet ser ut.

Sonen, han har rökat igen samt kommit för sent till lektioner så han är hemma på livstid nu utan både dator och pengar. Låter inte så kul va? Nej, det är det nog itne heller men jag vete fan om det är tillräckligt tråkigt för att han ska ta sitt förnuft tillfånga heller...

Nu ska han o jag snar tåka på Spårkurs med lilla älsklingen, Murklan alltså. Det tycker både hon o vi är skitkul plus att hon är så himla duktig o det gör ju inte saken sämre direkt.

Det hände nåt lustigt idag oxå. Jag fick ett sms från en tjej att det stod på en hemsida attt någon från Danmark söker efter en ponny som jag sålde för typ 10 månader sen. Hur skumt var inte det då? Hur har personen i Danmark hittat just min klubbs hemsida och varför söker han efter "min" ponny??? Fattar ingenting men jag har iaf mailat till gubben o sagt att det nog är mig han vill ha tag på.

Nej nu är det dags att laga mat så så hej svejs, på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0