Bulle i ugnen

Alltså det här är inte klokt!! Jag är i sjundehimlen minst sagt. Det växer ett litet pyre inne i min mage... Helt ofattbart!!! När jag testade igår morse så var jag väldigt nonchalant o la testet åt sidan o gjorde annat för jag var ändå så säker på att det var negativt. När jag sen slängde ett öga mot testet o såg ett starkt plus så höll jag på att svimma! Jag bara skaka i hela kroppen och ropade på min älskling o sa att han ska bli pappa. Åh vilken känsla!!!

Så nu har jag sagt det nu får jag nog ta tag i duschandet som hänger över mig i min stressade tillvaro. Är nämligen nere i Värnamo med en kompis och hälsar på gamla bekantskaper. Nu har vi tillbringat förmiddagen på hästryggen och sen ska vi på krogen.
Lattjo Lajban!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0