Ett sista ryck...

Har bestämt mig för att lägga ner den här bloggen, har ju totalt tappat intresset. Kan det bero på bebis tro?
Men jag får väl skriva det här först...

Pust!! Idag var första dagen på mitt nya jobb. Det var annorlunda kan jag lova.
Det hela går ut på att jag via telefon ska tolka och föra minnesanteckningar åt personer med talhandikapp.
Vi var fem stycken nya tjejer som började där idag. Från 8-16 fick vi sitta o bli fullmatade med information, träffa en talhandikappad tjej och försöka förstå vad hon sa, samt lyssna på ett antal samtal. Det låter kanske som en baggis men det var det verkligen inte!! Jag är helt slut!! Så mycket nya saker att lära och så mycket nya intryck på en dag är mer än vad jag orkar med...
Det bästa av allt var chefen! Han är nästan för bra för att vara sann!! Bara det att få ha honom som chef gör ju att jag vill ha jobbet. Hade nog kunant vara sopgubbe bara han var chef...

Nej tack o hej för mig, vi får väl se om det blir nåt mer skrivet här fram över men hoppas inte på för mkt... Fast lite bilder på magen o så kommer nog någon gång fram igenom...

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0