Älsklingssonen på väg i fördärvet??

Min älskade älskade unge RÖKER!!!! Hjälp, mitt hjärta gråter så mkt att jag knappt kan skriva om det... Min allra finaste underbara son som aldrig gjort något fel typ i hela sitt 13 åriga liv, har tydligen rökt sedan han gick i sexan utan att jag märkt det. Hur har det gått till? Jag som kan lukta mig till röklukt på kilometers avstånd... Men jag har tydligen blivit lurad av parfym o tuggummitricket. Det här är rent fördjävligt!!!
Men det känns lite bättre idag, fick reda på det igår, för nu har han lovat att försöka lägga av. Jag var med honom i skolan idag o hämtade två paket ciggaretter. Det var en väldigt skum upplevelse. Jag ser honom som så liten o oskyldig men det är han helt klart inte. Han både röker, skolkar o ljuger om det den lille skiten!
Han gör nästan så att hans mamma hamnar på psyket genom att bete sig så här men det gäller att bita ihop o vara stark i såna här situationer sägs det. Lagom lätt!! Jag som själv levt ett sjuhelvetesliv är otroligt rädd för allt som inte håller sig inom ramen för det normala. Å jag räknar det inte som normalt att börja röka i sexan! Kan bara inte fatta hur det gått till?! Det är inte länge sedan han bönade o bad att jag skulle sluta röka för att det var så farligt och nu gör han det själv...

Eftersom han nu efter mkt om och men har lovat att försöka sluta så har jag lovat, bra eller dåligt, att han ska få nåt dyrt o fint om han lägger av. Jag skulle lätt betala 50 000 kr om jag visste att han inte röker mer eller skolkar!!! Han är ju en av de bästa människorna i världen min lilla älskling... Åh vad ont det gör i mig...

Nej nu ska jag försöka glömma de senaste dagarnas oro o ch sorg och försöka gå in i sovrummet o tillverka en bebis. Känns så där roligt jsut nu... Borde inte sätta fler barn till denna grymma värld. Den har kanske gått under innan det barnet vuxit upp. Antingen av miljöförstöring, droger lr att nån mc-liga tagit över hela jorden.. Fy så mkt det finns att oroa sig över...

God natt cyberspace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0