Clear Blue

Imorgon ska jag göra mitt första gravtest... Sjukt spännande!!! BIm dag är inte förrän på fredag men jag gör en liten chansning på att det syns redan nu. Lite jobbigt bara för man kan ju inte tala om för folk att man är gravid redan. Då säger dom, Åh, vilken vecka är du i?? Vecka 3 svarar jag o ser ut som ett fån... Då är det liksom en vecka kvar tills mensen ska komma... Nä, det fungerar inte. Jag får nog bita ihop tills vecka 7 iaf, om det nu tagit sig...
Det har iaf spänt lite i brösten idag men det kan ju vara ren inbillning för att jag så gärna vill att det ska finnas nåt där inne.
Om det är negativt imorgon så sker nästa test på torsdag morgon för på fredag morgon flyger vi till Frankrike och jag vill gärna veta innan så jag vet ifall jag kan ta en öl eller så...
*biter på naglarna* VILL, VILL!!!!!

Är oxå lite rädd att fel personer ska läsa min blogg, vill ju liksom få tala om det själv när jag blivit gravid, inte att nån ska ha läst det här... Men den chansen är nog liten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0