Föräldramöte

Jag är hemskt ledsen men det finns ingen bloggtid över till mig idag heller. Min dyrbara lediga tid slukas av ett föräldramöte hela kvällen. Jag ska till o med missa Idol på grund av detta. Katastrof!! Men vad gör man inte för sina små änglar...
Tanken var att vi skulle gå på föräldramöte ihop med våra barn, vilket jag tycker är ett utmärkt påhitt. Men jag fick inte glädjas åt det särskilt länge för när jag frågade sonen om vilken tid mötet var så kom det bara ett nonchalant "vet väl inte ja" till svar. "Jag ska på 7:ornas kväll på fritids. Då har den smarta personalen lagt mötet och fritidsgårdskvällen på samma dag och tid. Hur tror dom att vi ska få våra stolta 7:or att välja ett föräldramöte före fritidsgården?? Nog för att mina barn fortfarande tycker att mamma är ganska cool, snygg och helt ok att spendera några timmar med men att jag skulle gå före ett första besök på fritidsgården det är allt att ta i... Så jag antar att vi blir enbart föräldrar där ikväll om inte någon lyckats muta sina barn med en rejäl peng eller så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0