Förkastlig/förkastligt/förkastliga

Sug på det ordet... Det är ett superbt ord måste jag säga. Jag använder det i tid och otid. Det passar till det mesta så som; min chef, mina arbetstider, resultatet av min barntillverkning, min ekonomi, min förmåga att söka jobb, mitt intresse för att laga mat, för att inte tala om att städa, rökning, knark, misshandel, incest, mord (dock inte alltid), att försova sig... Ja listan kan göras hur lång som helst. Måste genast tillägga FOLK SOM LJUGER HELT UTAN ANLEDNING, det är vansinnigt förkastligt!!

Jag undrar om det kommer bli lite förkastligt idag när jag ska på anställningsintervju... Mitt förra försök gick ju inte lysande direkt. Under all kritik! Har inte riktigt kommit över det än så mitt självförtroende är inte på topp direkt. Men idag hoppas jag att jag kan charma den här gubben till att ge mig en anställning. Har ju redan en fast tjänst inom kommunen men vill hemskt gärna göra nåt annat. Så jag ska på intervju som Teletalstolk. Exotiskt va?! Jag kommer göra succé!! Ett av mina favorit intressen är nämligen att tala i telefon. Så vad kan gå fel... Tror jobbet är mitt! =) Vi får se ikväll hur det har gått...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0