Ingenting

Tänk att jag har absolut ingenting att skriva här längre... Undrar vad det beror på?! Jag som har så mkt tankar o känslor i mitt huvud o hjärta hela tiden som bara far runt borde väl lyckas plita ner någonting men icke...
Det känns lite kymigt för jag vet att min älskade Jenny hatar när man inte uppdaterar bloggen men vad ska jag göra när det inte finns nåt kul att skriva. Värre blev det när min man o jag bytte mobil för då har jag ingen bra kamera att fota med under dagarna för att få lite inspiration.

Jag får väl helt enkelt skriva vad jag ska göra idag.
-Äta maten jag nyss satte i ugnen. Pastagratäng med kassler, färska champinjoner och chili. Förhoppningsvis ganska gott.
-Vila i ca 20 min.
- Åka till jobbet.
-Kl 19.00 Bugga Det ska bli kul som fan!!

För övrigt så kämpar jag med att hålla borta alla tankar som handlar om graviditet. Vill absolut inte gå en månad till och tro att jag är med barn... Nej, i mitt huvud så finns inte ordet gravid längre. Från o med idag så står jag helt frågande till innebörden av det ordet. Ända tills efter jag fått mens då kan jag börja fundera igen. På hur jag ska lägga upp planeringen nästa månad för att öka chanserna till befruktning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0