Jenny

Nej du käraste Jenny, nu får vi allt ta o köra någon form av bloggutmaning. Om jag väljer två eller tre ämnen så får du blogga om nåt av dom så får du välja åt mig nästa gång... Taget? Jag kommer inte klara av att skriva här om jag inte får några ideer... Det känns som om det är din skyldighet att ge mig dom... Eller?
Så här kommer dom;
-Fotvård
-Aktier
-Busshållplatser

Så älskling, håll till godo...

Det här kan ju bli riktigt kul. Nästa vecka är det din tur. Fast tänk på att inte skriva nåt om detta så att min bloggadress kommer ut på jobbet eller så... Typ... =) Ja du förstår...

Puss

Eller var kanske detta en jävligt usel idé? =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ska självklart bli! Men inte precis idag, och vi måste prata om hur vi ska gå till väga med dina ämnen. Ska dom offentliggöras på min eller din blogg?

2007-09-25 @ 22:05:27
URL: http://www.newsfromthecloset.blogg.se
Postat av: Jag

Ja kära du, det var en bra fråga... På din är nog smartast va? Ja vi får diskutera det här på jobbet tror jag...
Love

2007-09-26 @ 08:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0