Kanske 75% gravid

Ja det är så jag känner det om jag får säga det själv. Sulle tro att jag är 75% gravid.
Det innebär att jag förbukat 75% avtiden tills min BIMdag, alltså tre veckor av fyra, jag tror att det är 75% säkert att jag är med barn och det är kanske 75% chans att jag är gravid...
Höger tutte är sååå öm, det brukar den inte vara så det bordeju betyda nåt iaf, kanske betyder att jagär inbillningsjuk, vad vet jag. Det visar sig till helgen!

Nej idag är inte min man så sugen på att jag sitter här o skriver så jag får nog säga, pusso  god natt kära vänner
Det är nåt skumt med datorn oxå därför skriver jag så fel, det går inte att radera utan att bokstaven framför försvinner eller orden hoppar ihop...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0