Maybe, maybe

MÅSTE bara skriva att jag idag, torsdag morgon fortfarande inte fått min mens. Inte blivit medlem i Mensa heller för den delen men det är på god väg... =) Tränar flitigt på IQ-test varje dag så snart klarar jag nog Mensas inträdes prov. ELLER????
Men åter till saken. Jag har nu haft mensvärk i flera dagar utan att den kommit. Är man inte gravid då?? Jag tror det!! Åtminstone så vill jag det!! Vore så fantastiskt om det tog sig på första planteringen, då måste det bli en riktigt fin blomma ju...
Gjorde nåt kinesiskt test som visade att om jag är gravid nu så blir det en dotter. Det gör ju inte att jag vill det här mindre direkt... Men det visade att om jag blir gravid i september så får jag en pojke. Det stod att testet skulle ses som en kul grej men att det är över 50% träffsäkerhet. Wojne, Wojne!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0