Mens eller MENSA

Skit, idag har jag haft sån mensvärk hela dagen så jag bara väntar på att det ska börja blöda. Mensen hänger i luften om kan uttrycka sig så... Jag misstänker skarpt att när jag vaknar imorgon så kommer den... Fattar inte heller hur den kan vara så tidig, ska ju inte ha mens förrän på fredag eller lördag. *grr* Detta är ju ett jävla dilemma det här med att skaffa barn.
MEN, å andra sidan kan det ju vara så att jag har mensvärk för att jag ÄR gravid!! Det vore ju vansinnigt kul... Jag har ju faktiskt haft det så med de tidigare graviditeterna men jag vill minnas att jag känt mig annorlunda då... Jag känner mig inte direkt gravid nu, känner mig mest förkyld och har magkatarr...

För övrigt så roar jag mig mest med att göra IQ.test på nätet, grymt kul faktiskt!!! Det kan jag varmt rekomendera. Jag har fått 120 i IQ som högst men det känns som om det går att höja lite bara jag får lite mer kläm på hur de tänker... Mensa nästa kanske??!!

Puss o god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0