Rätt o fel här i livet

Tänk att livet kan vara alldeles underbart ena stunden o sen bli alldeles katastrof nästa! Det går på en sekund så ändras allting. Sånt gilalr jag inte, jag vill veta att när jag vaknar på morgonen så är allt hyfsat likt hur det var när jag la mig. Men just nu är allt bara skit!!
Att jag köpte nya fina stövlar samt två klänningar igår som jag gladdes åt en lång stund är som bortblåst idag. Idag existerar bara stora livsfrågor. Som t.e.x. När ska man skiljas? Hur går man tillväga? Hur vet man vad som är värt att kämpa för? Hur kommer man över svek som gör ont i hela kroppen som brännande eld? Hur hanterar man obstinat tonåring? Hur klarar folk av att vara så duktiga o starka hela tiden?
Vad svarar ,man när gubben nonchalant säger; Nej det är du som köpt hunden inte jag, då får allt DU gå ut o kissa henne...  Herre gud!!

Har sjukskrivit mig oxå, det gör ju att jag mår ännu sämre. Är ju inte sjuk, bara deprimerad för stunden men vem 17 orkar jobba då? Nej jag får nog spendera kvällen med att fundera över mitt liv och vad jag vill få ut av det...

Är iaf sjukt glad över att ha så underbara vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0