Spermier på väg...

Nu håller vi på i tillverkningsverkstaden igen. Det är allt ett jävla slit måste jag säga... In ut, in ut!! =) Den här gången känns det inte lika spännande, antingen så blir jag gravid lr så blir jag det inte. Tänker inte hålla på och testa varannan dag den här gången, det är slöseri med pengar. Man går och inbillar sig att man är gravid i två veckor efter ägglossningen, letar symtom och börjar titta på bebiskläder, bara för att sedan få mens på utsatt datum. Snacka om meningslöst!! Nej, nu ska jag försöka att inte låtsas om att jag försöker skaffa barn för oddsen är nog inte på min sida ändå. Det blir nog lättare den dagen jag helt givit upp och bestämt mig för att sätta in en spiral igen. Då blir jag säkert gravid på sekunden.
Ännu värre blir det ju av att jag vet 3 st runt omkring mig som oxå håller på som oss just nu och ska föra sina bra lr dåliga gener vidare till denna många gånger hemska värld. En av dom är högst olämplig som förälder så jag hoppas i mitt stilla sinne att jag dels hinner före och helst att det inte slår rot alls i den där kroppen...

Sen undrar jag, K... Läser du min blogg? Om du gör det kan du väl berätta så jag vet. Då slipper vi orda mer om 29 oktober för då vet du ju redan att allt var ett skämt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0