Träning

Idag ska jag med matte till brukshundsklubben o få lära mig att ligga. det blir ju klart spännande att se hur de ska gå till väga för matte har jag hittils lyckats överlista så jag sluppit göra detta för mig helt onödiga kommando. Lillhusse ska följa med oxå så det blir nog riktigt kul det här. Vi får väl se sen vad det lider om hon tar med sig tillräckligt med god korv så skulle jag kanske kunna tänka mig att ligga i två sekunder eller så.
Nästa helg ska jag o lillhusse börja på ungdomsverksamhet på brukshundsklubben. Det blir asballt!!! Då ska vi leka, ära mig tricks, träna lydnad och gå långa promenader. Kan man ha det bättre som hund??

Puss Murklan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0