Vadå splittrad?

SUCK, jag blir så trött på mig själv. Jag är så otroligt velig!! Givetvis handlar detta om min mage, kanske ska döpa om den här bloggen till "Allt om min mage".
Till saken... Jag tror inte att jag är gravid idag! Hur kan det var möjligt tänker man då, igår kväll bloggade jag att jag tror att jag är 75% gravid och nu 12 timmar senare så tror jag inte att jag är gravid. Ni förstår, jag har antagligen någon form av personlighets störning. =) Som innebär att man har väldigt svårt för att bestämma sig... Nej, skämt o sido. Idag gör inte brösten ont alls så antagligen ömmade de bara för att jag ska ha mens inom en vecka. Dumma tuttar, luras på det viset. Inte för att det är värsta katastrofen om jag inte är gravid denna månaden men det är sååå jobbigt att vänta. Har ju alltid tidigare blivit gravid direkt så man förväntar sig liksom att det ska bli så den här gången oxå... Men tyvärr får jag nog se mig besegrad. Allt är nog inbillning för att jag vill det så gärna.

Men jag får väl nöja mig med att vi ska åka till Frankrike i helgen. Så lyxigt!! Vi ska flyga till Marseille över helgen och bo på ett fint hotell. http://se.wwte9.com/pub/agent.dll/qscr=dspv/nojs=1/htid=1660349/crti=4/foto-hotell Där ska vi om jag inte är gravid, dricka dyra drinkar, lapa sol, shoppa och äta god mat. Är jag gravid så gör vi allt utom att dricka dyra drinkar...

Nu ska jag krypa ner i sängen igen och verkligen njuta av att jag är ledig idag. Tisdag är den enda dagen på hela veckan som jag ska jobba, så otroligt underbart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0