Billiga ungar

Nej vet du vad Linda, inte håller jag på o föder barn inte!! Jag har bara fullt upp med annat och inget särskilt på hjärtat... =)
Dagen idag har varit en argdag!
Äldste sonen har mage att komma hem och berätta att han skolkat igen trots att han i fredags blev av med både dator och möjligheten att vistas ute på ett antal veckor. Han undrade igår hur länge det skulle gälla, det får vi se var svaret då, det beror på hur du sköter dig. Idag, alltså inte ens 24 timamr senare så spär han på sitt straff av egen god vilja. Hur dumma kan tonåringar bli???? Antagligen hur dumma som helst...
Yngste sonen hade ett godislöfte som han svor på att han höll, han hade minsann aldrig tagit en endaste liten godisbit sedan nyår. Eller hur?? Han har så att säga blivit tagen med handen i godispåsen... Kommentaren blev, Jag hade tänkt säga det... Eller hur igen?! Där blev han 1000 kr fattigare och jag sparade 1000 kr, ja inte fy skam för min del, värre för honom! =)
Imorgon bär det av till Östra för sista kontrollen av Mattheo innan kejsarsnittet. Mkt spännande!!
Puss o god natt

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, nähänä... men när är det dags då? Och lycka till imorrn :)

2008-04-29 @ 21:31:52
URL: http://noonasblog.blogspot.com
Postat av: JennyPenny

Hoppas allt gått bra idag min finaste, vi kan väl höras imorn?
Puss och kram!!

2008-04-29 @ 22:12:55
URL: http://www.newsfromthecloset.blogg.se
Postat av: Milo

Tack själv gulliga du!!! Det blev verkligen lyckat, och sååå många goa människor på en och samma gång! =) Det var underbart att få se dig igen!!! Men jag fick en chock, trodde inte magar blev så stora! *fniss*
PUSS Å KRAM till världens goaste!!!

2008-04-30 @ 10:30:40
URL: http://mlilja.net
Postat av: Theresia

Hihi, ser att tonårsproblematiken eskalerar. Kära nån..Tänka sig att lille Jon en dag ska bli så stor också. (Vad har jag gett mig in på?) ;-) Det var kul att träffa dig och magen igår.

2008-04-30 @ 22:05:40
URL: http://theresia-marissa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0