För enkelhetes skull...


Hade världens planer för idag men inget av det blev gjort, vad ovanligt!!
Det kommer folk och ska titta på vårat hus om en timme så jag springer mest runt o kollar så att det är ordentligt städat överallt. Blir lika förvånad varje gång jag kommer in i ett rum som jag vill minnas var städat för en timme sen men nu är det helt plötsligt ett antal saker att plocka upp från golvet, behöver dammsugas igen eller liknade. Självklart har barnen gjort intågande i det rummet... *suck*

Som jag har längtat o trånat efter den dagen barnen är utflugna och jag kan få ha det städat i alla fall i två dagar efter jag städat, laga den maten jag vill äta, läs innehållande grönsaker, slippa tvätta 17 maskiner tvätt på en vecka osv. Å så går jag och skaffar ett barn till, hur tänkte jag då????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0