Måndag 12.30

Bara timmar kvar nu...  Tills vi ska skriva papper på huset alltså. I mitt huvud finns inte så mkt annat för tillfället. Inte ens min stadigt växande mage kan få mig på andra tankar.
Vi har nu precis varit och besiktigat huset, på egen hand. Hade enbart min käre svärfar till hjälp. Tror inte att man behöver ta dit en riktig besiktningsman till ett hus som är byggt och tillverkat av ett pakethustillverkare. Självklart vore det det bästa men det känns som om man kastar iväg 7000 på ingenting faktiskt.
Familjen var väldigt trevlig och berättade gärna om allt som var både bra och dåligt med huset. Måste säga att jag är otroligt nöjd med vårt beslut, änn u mer än innan. Det finns faktiskt inte nåt direkt att klaga på mer än att dom har grymt dålig smak men det kan ju inte dom hjälpa...
Vi ska få deras gamla husvagn med på köpet, detta förlsag fnös vi åt när vi hörde talas om det på visningen men idag insåg vi att det är nog ingen dum lösning ändå för någonstans måste vi ju förvara saker och tillsvidare, läs tills vi vunnit pengar, så får den duga. De skulle även lämna kvar sin ved och det är ju oxå tacksamt...

Sitter på kontoret på min älskades företag nu och väntar på att han servar svärfars bil sen vill jag nog åka och köpa lite kartonger för att börja packa... Det suger lite i flyttarmen nu faktiskt, trots att det är nästan 4 månader kvar.
Ha en fin helg mina kära//Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0