Mediakåta familjen

Nu ska här renoveras, iaf om jag får bestämma. Har ju länge tittat på alla dessa inredningsprogram och suktat efter att vi skulle haft ett eget projekt som vi kunde anmäla och få värsta lyxvillan
Nu har vi ju snart en egen villa, dock inte det minsta lyxig men det är det som är planen.
Har nu tagit tag i saken och mailat till Äntligen hemma. Håller nu alla fingrar och tår för att dom ska inse vilket fantastiskt projekt dom kan få sätta tänderna i om dom kommer hit... Det är ju liksom bara att välja och vraka för hela huset behöver ju göras om.
Sen har jag en plan till för att få min önskan uppfylld men den ska jag inte berätta om nu och här utan jag ska se till att manipulera min älskade Jenny till att hjälpa mig med detta. Nej Jenny, du ska INTE komma och renovera åt oss!! Tänkte att du kanske kan ligga med Stefan så kan han i sin tur renovera, han verkar ju kunna det mesta enligt Martin... =)

För övrigt så har jag idag varit hos barnmorskan och konstaterat att alla värden var bra förutom att vågen stod på 73,6 kg. Det var ju inte så himla kul men med fem veckor kvar så kanske jag klarar mig under 80 strecket ändå som var mitt mål... Lilla jag som i många herrans år alltid vägt nåt på 40 kg väger nu snart det dubbla, hur är det möjligt??

Har även varit på blixtvisit hos tandläkaren och fyllt på lite fyllning i en tand som ligger i träda just nu och väntar på att rotfyllas när jag blivit människa igen. Alltså blivit av med magen. Det förra besöket slutade nämligen på golvet hos tandläkaren för att jag svimmade. Det vill hon inte vara med om igen! Tandläkaren alltså...

Sen har jag även genomfört den snabbaste husvisningen i världhistorien. På 6-7 minuter så hade jag visat dom hela vårt hus. Dom ev nya husföräldrarna alltså. De hann precis kasta in ett öga i varje rum samtidigt som jag påtalade att nu är det si och så många minuter kvar tills jag måste vara hos tandläkaren... Stackarna, dom minns nog inte alls hur det såg ut när de åkte härifrån.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, vilken tur att ni inte ska sälja huset för då hade ni aldrig fått det sålt...

2008-04-24 @ 19:20:56
URL: http://noonasblog.blogspot.com
Postat av: Linda

Men duuu... uppdatera lite nu då va... Eller håller du på att föda barn? :)

2008-04-28 @ 13:07:33
URL: http://noonasblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0