Mera tapeter...

Tror att hela min blogg kommer handla om tapeter och färger fram tills jag får barn. Står ni inte ut så är det lika bra att ni inte ens går hit och tittar... =)
Kommer vilja ha era åsikter femtioelva gånger säkert så om ni ändå gått in här och kikat så snälla säg vad ni tycker!

Letar tapet till hallen och trappan. Är detta snyggt?
image226



Alla dörrar samt trappan kommer vara vitt.

Till Olivers rum. Ska vara som fontapet på två väggar.
Nr 1 image227

Nr 2 Till denna så ska i så fall två väggar vara vita...

Please skriv nu vad ni tycker...
Puss

Kommentarer
Postat av: lilla linda

hejsan !
gillar nr 1 till olivers rum !!! till hallen och trappan är jag inte riktigt säker på att det blir riktigt bra med vitt till ... men det kanske det blir, det är ju svårt att säga när man inte ser det ihop. äh det är ju skit svårt men till olivers rum helt klart nr 1. kram

2008-04-17 @ 19:35:19
Postat av: Angelica

Ja visst är den bra nr 1 det är bara det att Oliver själv gärna vill ha nåt som går i svart. Tyvärr ser maninte så bra hur den svarta ser ut o blir på den bilden...
Kram

2008-04-17 @ 21:02:08
Postat av: Reneé

Tapeten till hallen SKITSNYGG!! Ta den=)
Till Oliver vad tycker han själv?
pöss

2008-04-18 @ 11:07:43
Postat av: Angelica

Tack min kära, vad bra att du godkände den!! =)
Ang Oliver så har han inte sett någon av dom än...
Pöss pöss

2008-04-18 @ 12:54:02
Postat av: Linda

Menar du att du ska ha vita väggar till de här fondtapeterna? Jag tycker personligen att nr 1 är snyggast, men vill man ha svart och vitt så är nr 2 bäst och mest klassisk kanske? Till trappen och hallen blir det pelle med randiga :)

2008-04-18 @ 15:02:49
URL: http://noonasblog.blogspot.com
Postat av: Maria

Tjing, jag hade tagit den svart/vita till hans rum om det är dom färgerna som "går hem" hos killen....=) Fräscht stilrent och sen kan du bryta av med färg på annat =)

Good luck!

2008-04-18 @ 22:41:33
URL: http://www.mialii.blogg.se
Postat av: Jag

Maria, jag så är ju tanken. Oliver själv väljer säkert den tapeten. Det är bara det att det att JAG är så insnöad på att det ska vara nåt med brunt o grönt. Vi får väl se vad chefen säger oxå. Min man har en viss fallenhet för att ha åsikter om allt från dukar till bilar.
Kram

2008-04-19 @ 09:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0