Morgonrapport

Helgen har kommit och gått med sitt lugn och underbara väder. Visserligen skiner solen fortfarande men det är inte riktigt samma känsla när resten av familjen är på jobbet och i skolan. Bara jag o vovvarna. Det där kommer jag nog vilja äta upp i många år framöver att jag kläckt ur mig för så lugnt som jag har det nu, kommer det dröja tills så där 2018 innan jag får det igen. Fattar ni???? Men det är ju själv valt så jag har ingen anledning att klaga varken nu eller sen.
Klockan är bara barnet på morgonen men jag är redan uppe och har ätit och klätt på mig, redo för att åka och shoppa. Dagens shopping ska bestå av matvaror, blommor till blomlådorna och sen en snabbis in på Lindex och köpa jacka till Phelix. Det är ungefär max vad min kropp klarar av idag efter att ha storstädat trädgården igår. Den som inte krattat 3500kvm när hon varit höggravid förstår nog inte hur det känns... Hur det ska bli imorgon när jag stått böjd över blomlådorna idag återstår att se men det känns säkert inte särskilt mkt bättre... Men det liksom kryper i hela kroppen efter att få greja och dona när det är så här fint väder!
Ha det gott//Angelica

Kommentarer
Postat av: Reneé

Nästa gång du får dille och vill greja i trägården tycker jag att du helt enkelt skiter i det!
Passa istället på att njuta av stillheten och lägg dig i en solstol och läs en bra bok, det behöver du!
Snart är det fullt upp med barnpassning och tapetsering!!Pöss

2008-04-21 @ 12:46:13
Postat av: Jag

Jo jag håller med dig, så nästa gång ringer jag till dig så du får komma och hjälpa mig istället...
=)
Pöss pöss

2008-04-21 @ 16:37:36
Postat av: Kallo

Nu tycker jag att du överdriver lite , jag tog minsann några kvadrat med ;) :P puss!

2008-04-21 @ 22:28:38
Postat av: Jag

Kallo- Nu ska du inte var sån... =) Puss

2008-04-22 @ 16:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0