Nattliga mackor med taggtråd på

Gravid kvinna med grava sömnsvårigheter ligger i sin säng och slumrar en kväll, efter att ha jobbat tre kvällar i rad och är mkt trött. Har uppe på detta haft en "gravidgråtattack" på jobbet i kväll som var nästan omöjlig att häva vilket innebär att jag satt och hulkade en bra stund med tårarna fullkomligen sprutande och ansiktet antog mer o mer samma färg som en tomat. Såg på Spårlöst där en stackars tjej sökte och fann sin pappa på andra sidan jordklotet. Det var alldeles för mkt för en gravid kvinna att klara av!!
Hade även tidigare under kvällen haft ett inte sååå givande samtal med en underbar 14-åring som talade om att han minsann ville flytta till fosterhem hellre än att bo kvar hos oss. Tänkte spendera resten av sin skoltid med att skolka och uppe på det rymma hemifrån samt ta livet av sig... *suck* Är de inte ljuvliga de små liven så säg...
Iaf så ligger jag där i sängen och har somnat med tvn på för fullt, snusen inne, ja jag snusar trots att jag är gravid, så illa är det. Med andra ord väldigt trött, för jag kan aldrig lyckas somna med snus inne om jag inte är totalt dödstrött. Gravidtrött typ... För er mammor som vet vad det innebär.
Vaknar av att hundarna för ett himla väsen och skäller som galningar pga att husse kommer hem. Inte mkt att bli sur över, då det är jag som köpt dessa hundar...
Men... Hela din kropp, KATASTROF!!
Jag lyckas trots detta på något vis somna om IGEN!!
För er som inte lever ihop med mig kan jag berätta att om någon väcker mig när jag sovit en liten stund så kan jag omöjligt vis somna om igen. Då har hjärnan fått den där lilla tuppluren den behövde och sen fungerar den fint som smort igen. Något irriterande. Ännu värre är det nu när jag är havande!! Kan knappt sova på nätterna alls. Om jag inte är uppe o kissar så ligger jag o tänker på allt och ingenting och kan absolut inte sova. Detta börjar bli lite påfrestande.
Så vaknar jag igen av att min älskade kommer in i sovrummet, än så länge helt ok, han bor ju oxå här liksom... Men vad gör han?? Sänker ljudet på tvn till nästan helt tyst och lägger sig och börjar ÄTA!!! Det smaskar och luktar, tuggas och klunkas... 23.30!!! Alltså hallå, hur glad blir man då??? Inte ett ord säger han fast han märker att jag vaknar, äter bara lugnt vidare på sin, håll i er, GRILLADE KYCKLING!!!
Tror man som man att man kan komma undan levande med det?? Hur tänker man då?? Vore det inte  för att han varit till enormt stor hjälp med den underbara 14-åringen tidigare under kvällen så hade jag stypt honom och hängt upp honom i testiklarna så arg blev jag. När jag reser mig och går ut, givetvis för att äta jag oxå, så säger han inte ett ord. Frågar inte ens vad jag ska göra eller ännu mindre ber om ursäkt ifall han väckt mig.
Jag går ner och sätter mig vid köksbordet och äter. Efter en stund kommer han för att hämta påfyllning. Frågar mig då varför jag inget säger. Svaret löd; VAD ska jag säga??? Jag fick inget svar på den frågan...
Nu sitter jag här vid datorn, klarvaken och lär så förbli i flera timmar till. Värdefulla timmar som jag kunde spenderat i sängen... Men min hungriga make såg till så jag slapp det.. Why didn´t I become a lesbian, I just wonder...
Sleep well

Kommentarer
Postat av: JennyPenny

Nä där gick väl ändå gränsen; grillad kyckling! Utan att bjussa, elakt.
Ang din eventuella homosexualitet så vet du att jag alltid ställer upp.

2008-04-04 @ 00:13:34
URL: http://www.newsfromthecloset.blogg.se
Postat av: Jag

Älskade du, jag bara går o väntar hela tiden... Hoppas på bättre lycka när jag inte är i detta tillstånd längre... =)

2008-04-04 @ 01:12:40
Postat av: taurus

Hej! Vill bara påpeka till Er alla gravda kvinnor som klagar. Graviditet ÄR ingen sjukdom. Det är ett tillstånd, som dessutom, i de flesta fall, är självförvållat. Ang kycklingen så kan han ju inte veta att du vill ha om du säger att du vill ha en bit. Han är väl inte tankeläsare heller. Säger man inget får man inget.......

2008-04-04 @ 16:13:54
Postat av: AnnaSara

Hoppsan hejsan.
Taurus måste vara en man..
En anonym sådan..
Sängätare är nästan värre än sängvätare!
Linkan, allt går över!
Kram

2008-04-05 @ 11:02:41
URL: http://ihuvudetpatjata.blogspot.com
Postat av: Jag

Kära Binge, jag hoppas du driver med mig nu för såååå dum är du väl ändå inte??? Jag blir ju tvungen att ge dig en stor fet smäll nästa gång jag ser dig när du skriver så elaka kommenatarer!!
Ja AnnaSara, självklart är han man, vilken kvinan skulle yppa nåt så korkat?? =)

2008-04-05 @ 12:08:27
Postat av: Linda

jag måste bara säga till taurus att hålla tyst, du har aldrig varit och kommer inte att bli gravid så va tyst !

2008-04-06 @ 10:34:38
Postat av: Angelica

Mkt bra sagt Linda!! =)

2008-04-07 @ 10:43:37
Postat av: taurus

Ja jag är man! Nej jag kan inte bli gravid, det ligger liksom i naturen att män inte kan bli det. Skäll inte på mig för det, det är naturen som bestämt det. DOCK har jag har då aldrig hört talas om att graviditet klassats som en sjukdom. Däremot är det ett tillstånd som, om man inte är våldtagen är självförvållat, jag vet jag har tre barn och har varit med och skapat dem och varit med när de klämts fram. Om jag skall ha en smäll för att jag säger sanningen så må det vara hänt, det lär bli svårt att bevisa att jag har fel.

Ha det!

Föresten,GRATTIS till huset. :)

2008-04-07 @ 23:12:42
Postat av: Jag själv

Taurus, Taurus, Käre Taurus... Jag finner inga ord! Du är min överman
, vare sig jag vill eller inte! =)
När jag skrev att du skulle få en smäll så 1, menade jag det självklart inte!! 2, så hade det inget med graviditet att göra. Det var för den dumma kommentaren om att "säger man inget får man inget" Inte ville jag ha av hans jävla kyckling!! Hur kunde du tro det?????
Tack förresten, det var snällt av dig!! =)

2008-04-08 @ 09:42:53
Postat av: taurus

asg! ja jag gillar dig också *ler*.

2008-04-08 @ 23:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0