Ni med god smak eller känsla för inredning, se hit

Tapetvalen stiger mig åt huvudet!! Hade bestämt mig för cappuchino i hallen och trappan och matcha det med en fin fondvägg samt vita väggar i vardagsummet men nu vet jag varken ut eller in...
Vad ska man satsa på? Vill att hela huset ska ha en tråd i sig så hyfsat samma färger i alla rum, iaf ska dom matcha.
Det jag var inne på var ju cappuchino/nougat ihop med vitt som en tråd men nu vet jag inte om grått, vitt o svart är bättre??
Randigt är ju helt plötsligt toksnyggt igen, jag som hatat det i flera år. Nu menar jag inte de här vanliga ränderna utan lite blandat smalt, brett o i olika nyanser...
Eller är det blommor och krusiduller som gäller?
Snälla hjälp mig, får fullkomlig panik!!!! Det är ju väldigt dyrt att göra om ett hus på 200 kvadrat så det får inte bli fel...
Kom nu med lite smakråd!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker att "cappuchino i hallen och trappan och matcha det med en fin fondvägg samt vita väggar i vardagsummet" låter snyggt. Sen skulle jag nog ha vitt/ljust i hela huset med en del fondväggar. Grått, vitt och svart kanske blir "platt" om du fattar vad jag menar? Cappuchino är varmare och mer liv i. Det finns ju randiga ´tapeter som är tvärrandiga också. De är skitsnygga :)

2008-04-14 @ 14:25:41
URL: http://noonasblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0