Förlåt

Förlåt mig så hemskt mkt för att jag ödslar eran tid med att gå in här o titta om jag bloggat o så har jag aldrig gjort det. Jag vet att det är riktigt aptrist men så ser livet ut just nu.
Den efterlängtade gullungen skriker värre än någonsin de sista dagarna och ingenting hjälper!! Hundarna skäller i ett och väcker gullungen! De andra barnen bråkar på övervåningen och väcker gullungen! Ja dra mig baklänges, vilket kaos!! Var det det här jag längtade efter?? Ja, antagligen...

Men jag ska verklgien försöka att lägga ut lite nya bilder snart, inom en vecka så hoppas jag att jag får tid...

Saknar er alla, puss o kram

Kommentarer
Postat av: nini

men oj vad det låter som jag har skrivit detta för typ 7 år sen hahaha men det är din familj, din värld och ditt kaos. Ja ändå är familjen det bästa som finns ;) Nu har jag ett att kaos. Föräldramöten krockar på kvällarna, läxläsning, träningstider att passa som krockar eller är apsena så man fullkomligen står och sover innanför dörren så fort man trampat in. Ungadomar som tycker man är löjlig som går och lägger sig när man är trött hahaha ja jösses och nånstans där ska man klämma in sig själv med lugn och ro - komiskt

kramar från en medsyster i cybervärlden

2008-09-02 @ 12:35:40
URL: http://tokvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0