Mamma och åter mamma

Som ni nog förstår så är jag strängt upptagen... Att blogga hamnar inte längre på första plats när det finns lite tid över. Konstigt va?
Dammråttorna anfaller snart i vardagsrummet men de hinner jag inte heller ta bort för när han väl sover så måste jag se till så familjen får mat och ibland även hinna ta en dusch eller gå ut med hundarna. Jösses att det skulle bli så här...
Trodde jag skulle få en söt liten baby som sov sött i sin vagn iaf några timmar per dag, men icke. Står vagnen still så sover han max en minut. Vad hinner man på en minut?? Kissa kanske... Jag måste snart be någon komma hit och gå ut med honom innan vi blir dammallergiker hela bunten...

Åter till spisen/Puss o hej

Kommentarer
Postat av: JennyPenny

Be nån komma hit?! Det är ju jag som bönat och bett om att få lov att ta honom en liten sväng... Snyft.

2008-08-13 @ 14:46:04
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se/
Postat av: AnnaSara

Eller kom hit med snuttemannen, en mer eller mindre gör ingen större skillnad i detta sammelsurium!



Kram

2008-08-13 @ 19:57:44
URL: http://ihuvudetpatjata.blogspot.com
Postat av: Katarina

Åhhh, Gud vad jag känner igen mig i det du skriver.. Min första dotter (4 år) var hur jäkla lugn som helst när hon var bebis, lättsövd och jämt glad.. happ så då tänkte man att en till gör ju varken till eller från, jomen tjo du, fick min andra dotter (nu snart 2 år) när fösta dottern var 2 år.. och min andra dotter var av helt andra kalibrar än första, grät ofta, vaken ofta, svårsövd.. fy tusan va trött jag var (är) men guuud vad jag älskar min två döttrar (blev tvungen att skriva det nu så att ingen ska tro något annat)Men va tusan snart är ju ungarna stora och då du, får man sova, städa och pissa när sjutton man vill ;-) Läääängtar..

2008-08-17 @ 01:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0