Finns det någon Gud så måste han hjälpa oss nu...

Det var en pojke!!
Men tyvärr har våran lille älskade son en missbildning eller cysta på höger sida i bröstkorgen några cm från aortan. På insidan av lungan tror vi. Så hans framtid är oviss...
Vi har gråtit hela kvällen och är så klart förtvivlade utan gränser. Just nu känns allt hopplöst och jag vet inte hur vi ska ta oss igenom de kommande dagarna innan vi får ett mer exakt besked.
På Näl kan dom inte så mkt så vi kommer antagligen bli remitterade till Östra sjukhuset i Göteborg för utredning. Säger dom att vi måste abortera honom så kommer en stor del av mitt hjärta att brista totalt.
Vi har honom på film och man ser hur söt han är. Han sparkar för fullt och är stor för sin tid. Det blir en rejäl bit sa barnmorskan innan den stackars människan upptäckt felet på honom.
Detta gör så ont i mig så jag orkar inte skriva mer...
Puss från en ledsen, ledsen, ledsen angelica

Kommentarer
Postat av: JennyPenny

Åh min älskade, tårarna rinner och jag önskar så jag kunde krama om dig och ta bort allt hemskt. En sån liten tuffing som ligger i dina mage kan väl omöljligen vara annat än felfri, känns så fel så fel.
Håller alla mina tummar för att allt ska gå vägen, på Östra är dom fantastiska, känner flera småttingar som blivit räddade på det underbara sjukhuset. Dom kommer trolla bort allt det dumma på lillbebisen också.

2008-02-26 @ 14:53:10
URL: http://www.newsfromthecloset.blogg.se
Postat av: Linda & Gurra

Våra tankar finns hos er nu. Här
gnäller man över att våran lilla snorunge är förkyld och har ont i magen... man känner sig fånig. Vi håller tummarna att allt går bra nu och tänder ett litet ljus för den lilla
(stora) pojken. Massa kramar på er och en snorig puss från Alicia.

2008-02-26 @ 17:10:46
Postat av: Jag

Tack söta ni!!!!

2008-02-26 @ 17:18:22
Postat av: Daniel Efraimsson

Hoppas allt går bra vännen, tänker på er.
Kram

2008-02-26 @ 20:27:28
Postat av: Martin

Lilla hjärtat... Ni ska veta att vi gör inget annat än tänker på er just nu..vi håller jordens alla tummar för att det kommer gå bra för er. Om det finns något vi kan göra för er så hoppas jag att ni inte tvekar en sekund på att höra av er.

puss o kram
Martin

2008-02-26 @ 22:10:50
Postat av: Milo

Det är inte sant!!!!! Fy sjutton!!! Jag hoppas verkligen att det går att fixa till utan några men. Åh, lilla lilla gumman... vilket pestbesked.
Varmaste kramarna från mig till er.

2008-02-26 @ 22:33:35
URL: http://mlilja.net
Postat av: taurus

Oh fyfan! Världen är jävligt orättvis.....får beklaga så mycket. Hoppas verkligen att det går att göra något åt det. Kan jag göra något så hör av dig.

2008-02-27 @ 00:04:39
Postat av: Milo

Jag håller alla tummar som går, och tänker på er hela hela tiden...
KRAMAS

2008-02-27 @ 13:54:14
URL: http://mlilja.net
Postat av: gabriella

åh jag blir så ledsen när jag läste det, men håller tummarna och tänker på dig hjärtat
tusen kramar din gamla vän gabbi

2008-02-29 @ 09:00:49
Postat av: me

Till Gabbi!
Så du har oxå hittat hit, det var ju roligt. Mindre roligt att du behöver läsa såna här tråkigheter bara... =)
Kram-kram

2008-02-29 @ 10:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0