Östra igen o igen o kanske igen....

I morse ringde dom. Vi ska vara där kl 13.45 idag för magnetröntgen... Så otroligt spännande om man nu kan säga så? Hoppas bara nu att läkarna har tid att konferera med oss direkt efteråt så vi inte ska behöva åka ner nästa vecka igen. Det är lite jobbigt att ha så långt till sjukhuset tycker jag nog. Om det blir som dom säger, alltså att vi ska hålla på o flänga dit fram o tillbaka i tid o otid framöver så blir jag nog tokig. Hatar ju att åka bil, speciellt nu när jag är på tjocken för magen bara trycks ihop av att sitta så länge... Men vad gör man inte för sin lilla älskling! Det var egentligen bara detta jag vill säga just nu. Sen hoppas jag att jag ahr lite mer exakta svar att ge ikväll på hur det kommer bli med allt.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0