Sing halleluja...

Nej inte riktigt så känns de inte när någon i ens direkta närhet ljuger för en. Det känns mer, aj, helvete, fan och oj då!! det är liksom en blandning av chock, sorg och ilska. Man vill bara somna och hoppas att man drömt en dålig dröm som vanligt. Jag ljuger självklart oxå ibland men då är det en nödlögn till någon som inte alls står mig nära. Sen att jag kan undanhålla saker det tycker jag är en annan sak. Tex om min älskade skulle fråga om jag köper mkt på Tradera så skulle jag så klart erkänna att visst spenderas det en del pengar på bebiskläder just nu men om han inte frågade så skulle jag kanske inget säga. Men det tycker jag är legalt! Fast när folk bara ljuger för att dom inte orkar stå för sanningen, då blir jag irriterad!!
Det borde till och med utfärdas böter tycker jag, dyra sådana!! sen skulel personerna få gå med en "Jag är en lögnare" skylt på sig i en vecka så alla kan se att den här personen är inte att lita på. Fan vad smart jag är, kanske skulle lägga in en motion angående det här?!
Så nu har jag beklagat mig lite, känns faktiskt genast lite bättre. Kanske så bra så det till och med går att sova i natt.
Natti, natti kära cyberspace

Kommentarer
Postat av: JennyPenny

Ja, och så skulle dom som ljuger rullas i tjära och fjädrar. Tycker jag.

2008-02-07 @ 20:28:34
URL: http://www.newsfromthecloset.blogg.se
Postat av: Me

Det hade ju varit vansinnigt kul!!! Av någon anledning ser jag din man framför mig, naken och full med fjädrar... Stackars Martin! Alltså inte för att han brukar ljuga utan bilden bara kom upp i mitt huvud...

2008-02-08 @ 10:39:39
Postat av: Anonym

Jag vet inte hur jag blev inblandad i detta, men jag antar att ni måste ha en hackkyckling...... Jag kan inte fatta att hon lurat in dig i de förbannade träsket(tradera).. Om jag vore du, skulle jag be henne fara o flyga........
Slösa inte bort pengarna, köp någonting fint till dig själv istället..... Barnkläder kommer du att kunna köpa senare.....
Unna dig lite nu medans du har tid och pengar till det..
kram hackkycklingen

2008-02-12 @ 23:27:08
Postat av: Me

Karaste martin, du är ju bara för rolig!!! Jag ser ingen större anledning till att köpa så mkt till mig själv just nu när jag ser ut som en övergödd julgris! Men det är ju väldigt gulligt av dig att vara så omtänksam.
Puss

2008-02-12 @ 23:33:17
Postat av: Milo

Lyncha dem bara! Hatar såna människor!

Puss Darling!

2008-02-13 @ 10:23:27
URL: http://mlilja.net
Postat av: Jag igen

Men tänk att du hittat hit nu min fina Milo, det var väl roligt!!! =)

2008-02-13 @ 16:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0