Tradera, tradera, tradera...

Fy farao vad det är beroendeframkallande!!!!! Jag kan inte slita mig därifrån hur jag än gör... Det bästa vore nog om datorn gick sönder så jag inte kan komma in. Men nu har jag lovat mig själv att inte köpa en enda sak före nästa måndag när jag varit på könsultraljudet. Det ska jag bara hålla!! Fast jag kan inte hålla mig från att gå in och titta några gånger om dagen. Tänk om jag skulle missa nåt riktigt fynd som är hur snyggt som helst!! Det vore ju en riktig katastrof!! Eller inte?!

Jag har alltså köpt pojkbebiskläder för en ganska ansenlig summa vid det här laget, säkert runt 1000kr om det ens räcker. Tänk nu om det är en flicka i magen iaf!!! vad gör jag då? Byta ut barnet på BB är kanske inte alternativ 1. Jag är så toknöjd med mina inköp att jag absolut vill ha en pojke nu!! Hör ni? Jag som svurit o gråtit över dottern jag aldrig kommer få har nu totalt ändrat mig. Jösses, jag är nog en aning labil... Tur att inte min chef läser min blogg!!

Alltså skulle dom säga att det är en flicka så får jag väl börja tänka om och börja om från början med alla bebis kläder men det känns inte så kul faktiskt. Mina fina Polarn o Pyret, Esprit och Me Too kläder vill jag ju inte gärna byta ut...

Vad säger ni? Abort är väl inte att tänka på längre...
Puss o trevlig helg

Kommentarer
Postat av: JennyPenny

Just abort är väl synd nu när du fått så fina rynkor av graviditeten? Då skulle du ju inte ha nåt att skylla på längre menar jag.
Sen finns ju som sagt Tradera, du kan ju lägga ut allt igen och kanske tjäna en hacka till dom berg av kläder lilltösen skulle få...
Puss min älskling!

2008-02-20 @ 22:32:34
URL: http://www.newsfromthecloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0