Grillat o tjockisar

Lika bra att smida medans järnet är varmt=Blogga medans datorn fungerar. Idag har den helt otroligt nog en bra dag. Inget jag skrivit har försvunnit än så länge... Peppar, peppar!!

Igår var vi uppe på Hunneberg o grillade, min kära make knäppte några kort som jag tänkte att man kanske kan lägga här ihop med ett par kort på en tjockis... Även dom tagna av mästerfotografen=min man. Att hela huvudet inte kom med o andra oväsentligeheter är inget som bekommer honom... Bortse från röran i bakgrunden!!
       
 

Kommentarer
Postat av: Kallo

Så söt vi är när vi grillar :) Tur att joonatan var med denna gång så att de slapp o bli kalla korvar , haha !

2008-01-15 @ 16:06:31
Postat av: Daniel Efraimsson

Växer så det knakar i den magen ser jag.

2008-01-15 @ 20:04:47
Postat av: camilla norsk

Hej Angelica=)
Det var inte igår du hehe.Do you remember me*S*.läser att ni ska ha en liten bebis, grattis va skojigt.
Hoppas du mår bra o allt e toppen med er.
tusen kramar camilla

2008-05-05 @ 22:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0