Huvet ner o fötterna upp

Idag är allt en riktig skit dag!! Började dagen hos tandläkaren. Där var jag ju tvungen att ligga på rygg och det gillade inte min gravida kropp alls. Efter det blev jag aldrig mig lik igen! Har knappt kunnat stå på hela dagen... Så när jag väl pallrade mig iväg till jobbet så ledde det inte till mycket mer än att jag fick se min älskade Jenny i en timme o sen var jag tvungen att sjukskriva mig pga yrsel. Pinsamt!! Hoppas verkligen att detta går över annars har jag ingen lust att vara gravid nåt mer... =) Press delete!!

Men jag ska iaf få besök av min gamla jobbarkompis Malin idag. Hon skulle kommit till jobbet o hälsat på men fick ju snällt ändra planerna o komma hit istället. Hon ska ha barn om två veckor så jag ska sitta här ikväll o dregla av avund över hennes stora mage... Längtar riktigt mkt nu!! Mest för att jag inte orkar vara så här klumpig o blek längre. Jösses moses, har bara gått halva tiden o känenr mig redan som barbapappa, hur ska det bli?!

Idag har Joho varit ute o joggat, latmasken. Han orkade knappt med hela varvet. Nej det var INTE jag som sprang med honom utan GulleKallo! Nästa gång får hon ta Murklan för hon orkar iaf lätt en halv mil utan att tröttna det minsta.

  Joho
  Sötnosarna

Kommentarer
Postat av: Elin

Min fina lilla Joho, gråter alltid nån tår när jag ser den underbara hunden... Ibland får jag så dåligt samvete även fast jag vet att han har det så bra...
Varför inte ta med båda hundarna? Om Joho inte orkar så är det väl han som behöver träna mer ;)

2008-01-29 @ 22:39:52
URL: http://www.creativedogs.se
Postat av: Jag själv

Jo så kan man ju se på det oxå men hon som springer med dom tycker inte alls det är kul att släpa runt på några hundar... Det förstår jag verkligen! Men det visade sig att Mucklis var ännu mindre upplagd för jogging så det blir nog bara promenader i fortsättningen så kan dom springa bäst dom vill udner dom...

2008-01-30 @ 13:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0