Regn o bajs

Det regnar o stormar, regnar o stormar, är det inte januari? Man kan ju tro att det är oktober eller november. Är så trött på det här gråa pissiga vädret. Vad ska man hitta på? Hundarna vill ju inte ens gå utanför dörren och då blir man ju gärna sittandes inne hela dagen och det är ju för tråkigt.
Fst idag ska jag nog åka o handla lite bebissaker iaf, det är ju lite kul!! Bara min älskade kommer hem i tid. Han är o hjälper Niklas med att lyfta upp tegel på taket i det här vädret, stackars älsklingen. Så blöta o kalla dom måste vara vid det här laget...
Nu sket precis den lilla bajshunden på våran vardagsrumsmatta, jag skulle kunna skjuta henne!! Fast jag sitter i samma rum så har hon mage att lägga en korv på mattan. det är pga regnet, det är bara då hon bajsar inne. Hon vill ju absolut inte vara ute när det regnar o då blir det så här men det är ingen ursäkt, man bajsar fan inte inne!!
Vilken blahablaha text det här blev, lika bra att avsluta den med några magbilder så är den fulländad! =)
  
 Kallo skulle promt rida en gubbe på min mage som jag skulle visa här så jag får väl göra det... Hej, hej från Lillebror i magen. Antar att det är honom bilden föreställer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0