Ångrar bloggen...

Nu är det nästan så att jag önskar att jag aldrig börjat med den här bloggen för den har blivit en ångestkälla.... Det är ju så tråkigt med folk som aldrig bloggat när man är inne och tittar, jag vet!
Men min hjärna är tom, bortsett från bebis, andra dumma ungar (ja mina egna så klart), flyttkartonger, besök av svärföräldrarna och den största ångestkällan av alla-STÄDNING! Det känns inte riktigt som om något av dessa ämnen är bra bloggämnen så tyvärr blir det inget idag heller!! =(

Fast en sak måste jag skriva... Har skrivit det förut men det tål att sägas igen...
Mina varmaste kramar till alla mina underbara och högt älskade vänner, ni är toppen, ALLIHOPA!!! Jag vore ingenting vettigt utan er och eran kärlek...

Love Angelica

Kommentarer
Postat av: Jag

Tyvärr kommer jag inte in på min egen blogg för min man har raderat alla koder, lösenord och inloggningsuppgifter ur datorn, vilket han roar sig med ibland... Vet inte om jag någonsin kommer in igen men jag hoppas det!

Kram

2008-06-30 @ 11:32:20
Postat av: Linda

Meh, vilken man du har... Kan du inte klicka på nån knapp att du tappat bort lösenord eller nåt? Så får du det mailat till dig? Brukar ju finnas.



Och min bloggdesign ja, jag har inte haft tid. Flyttat och jobbat för fullt :) Och målat... hur fan kan man ha ljusblåa tapeter, vitt tak och knallblågröna takbjälkar och garderob? Snyggt?



Kram och puss på dig och din bebbe

2008-06-30 @ 11:53:00
URL: http://noonasblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0