Äntligen här....

I natt föddes det en ljuvlig liten gosse med massa mörkt hår på Näls sjukhus.
Han vägde 4425g och var 54 cm lång. Är så glad att det inte var jag som fick klämma ut honom...

Det var en av mina allra närmaste vänner Linda som äntligen fick sin bebis!! Hon var planerad att föda dagen efter mig men då jag snittades två veckor för tidigt så blev det nu 13 dagar mellan våra pojkar.

Är så lycklig att jag vill skrika!!! Tänk vad roligt killarna kommer ha genom åren. Gå på samma dagis, samma klass, fira födelsedagar ihop och resa på semester ihop. Kan ju inte bli bättre... Var så säker på att det skulle komma ut en liten prinsessa men vad roligt att jag hade fel för bättre än så här kan det inte bli!!

Grattis älskade Linda!!! Å Niklas så klart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0