G-kupor, spyor och sånt...

Som ni märker är det lite stiltje här på bloggen just nu... Det kan bero på ett par sprängfyllda tuttar som pumpar mjölk i samma takt som Arla, en bebis som kaskadspyr upp allt som pumpats ut mm.
Ja, så ser livet ut just nu så det är lite svårt att finna inspiration till att blogga men jag återkommer när jag känner att jag kan skriva om nåt annat än mjölkkörtlar och barnspy... Misstänker att ni inte är särskilt intresserade av en närmare beskrivning av ämnena så jag kastar in handduken för några dagar till.

Kan iaf berätta att det nu är bestämt att vi flyttar till nya huset den 15 juli så alla ni som inte har nåt bättre för er den dagen är varmt välkomna att deltaga... =)

En sak till men den saken får ett eget inlägg...

Puss så länge från kossan Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0