Utmaning

Begriper inte riktigt vad det är för utmaning men jag får väl snällt göra som jag blev ombedd... =)

Jag blev utmanad av http://noonasblog.blogspot.com/


Regler: Svara på frågorna om dig själv.
I slutet av inlägget ger du den vidare till 5 andra bloggare.
Och sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta


1. Vad gjorde du för tio år sedan?

Det tänker jag absoluti nte gå in på här men det är iaf inte samma sak som jag gör idag... =)

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag? (läs lördag)
Får väl skriva vad jag gjort för jag planerar inte att göra så mkt mer idag...
* Varit hos mormor och morfar och ätit middag
* Löst korsord
* Haft träningspass för sönerna som vill gå ner i vikt och bygga muskler
* Gått "långpromenad" med familjen. Allt över några km är långt när man nyss fårr barn och har foglossning ännu...
* AMMAT


3. Godis jag gillar:

Choklad & söta sega


4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?

Antagligen bli knäpp i huvudet... Men jag skulle betala av lånen, köpa en häst & hundgård, ge barnen pengar och glädja mina nära och kära så mkt det gick...

5. Städer/orter som jag bott i?

Vänersborg, Trollhättan, Örebro, Göteborg, Värnamo.

Jag utmanar: Alla som känner sig utmanade eller utmanande går oxå bra... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0