14 år och alldeles underbar

Milo, du ville ju se hur Oliver såg ut med sitt långa svarta hår... Här kommer han... Håret är inte svart längre för färgen har gått ur så mycket. Det har egentligen aldrig varit svart heller utan mörk, mörkbrunt. Han går omkring med sin mössa på sig dygnet runt så håret ser ut som kriget själv men här är han iaf min älskade unge... Måste påpeka att jag har noll möjlighet att påverka hur han klär sig och ser ut nu för tiden. 14 år är en tuff ålder... *suck*


image178

Kommentarer
Postat av: Anonym

Angelica, fast du inte kan påverka din olivers utseende så är han helt underbart söt ! hälsa det från mig / kram

2008-03-12 @ 22:02:23
Postat av: Anonym

det var föresten jag som skrev / lilla linda

2008-03-12 @ 22:03:12
Postat av: AnnaSara

Ja, han är ju bara så fin!
Å så lik sin söta morsa!

2008-03-12 @ 23:02:28
URL: http://ihuvudetpatjata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0