Dagens foton

Idag har jag fullt upp så jag tänkte att jag slänger in några som vanligt totalt värdelösa bilder. Vet inte varför jag envisas med att ta kort med min urdåliga mobilkamera. Det blir ju liksom helt kasst varje gång. Min man har ju en dyr, fin sak som tar jättebra bilder som han lovade mig för läääänge sedan att jag skulle få ha men av någon anledning så har det inte inträffat ännu.
Den första bilden är enbart för att visa min syster hur sängen blev. Försökte skicka den till henne men bilden blev för stor så hon kunde inte se den men nu kära syster, så ser den ut. Den ska ju inte stå där sen tan på min sida sängen så klart.


Den här bilden borde jag verkligen inte visa för mindre än ett sexsiffrigt belopp men för att ni ska förstå hur sjuk jag varit i veckan så kommer här beviset... Ta ett djupt andetag...


Det här fin-fina hjärtanet hade vi köpt till Tant-Karins begravning. Lägger det här så kan mina kära kollegor se vad dom var med o la pengar på. Fint va?
  

Sen var det då dags för dagens arbete. Har sytt nya gardiner. Så svårt att få till en bra bild och så svårt att få till bra gardiner till den stången. Är egentligen bara längder som passar men nu ville jag ha lite variation så det fick bli så här.
  

Sen sydde jag höst/vinter gardinerna oxå. Min kära man tycker att dom är mkt finare och borde kommit upp med ensamrätt men han får allt ge sig till tåls ett halvår iaf. Här kommer dom...


Till sist en verkligt dålig bild på tre av mina älsklingar, Oliver, Joho & Murklan


Nu ska jag gå ner och laga Sofias exotiska fisk... Ska bli mkt spännande! Återkommer med betyget.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad kul att du lagade lax! Ska bli intressant att se vad den får för betyg hos er. Ha det gott!
Sofia

2008-03-10 @ 11:30:18
URL: http://sofiasprins.blogg.se
Postat av: Milo

Söta gardiner...
Din sjukling, så illa var det väl inte! ;) Du är så söt så!!!
Skoj att leka lite med dig idag! *glad*

Jag vill se hur Oliver ser ut i sitt långa svarta hår. Foto beställes härmed!
PUSS Å KRAM

2008-03-10 @ 13:27:54
URL: http://mlilja.net
Postat av: Jag

Sofia- Har svarat på din blogg. Idag var den godare, hade på ännu mer salt och cayennepeppar så nu är den nog upp i 3,79 =)
Milo- Tack, kan tänka mig att du hatar dom gardinerna. Inte din stil alls!! men de passar i vårat bonnakök...
Ska se vad jag kan ordna om Oliver kan tänkas ställa upp för lite posering...
Puss puss

2008-03-10 @ 14:53:53
Postat av: JennyPenny

Ville bara säga att jag sökt kontakt med din "Annatjata", verkar va en toppenbrud. Snygg är hon också, hahaha!
Har lusläst hennes blogg och mycket riktigt, den är helt i min smak och alldeles fantastisk.
Puss och kram!

2008-03-10 @ 22:49:00
URL: http://www.newsfromthecloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0