Dagens klipp

Hatar egentligen sånt här... Alltså när folk ska visa vad dom köpt o så men nu har jag verkligen inget annat att blogga om än dagens inköp så ni får stå ut!
Först måste jag tacka för era gulliga kommentarer om Oliver, blir ju mäkta stolt!! Fast jag förstår inte hur folk får det till att han är så lik mig??!! Han är ju sin pappa upp i  dagen! Fast jag o hans pappa har kanske lite likt utseende, vad vet jag...

Jo idag har jag varit på Blomsterlandet och handlat lite fast jag lovat mig själv att hålla hårt i pengarna då jag de senaste dagarna har börjat inhandla lite väl mkt saker eller kanske framför allt dyra saker på Tradera. Inte för att jag köpt en enda sak som vi inte kommer behöva men att börja köpa jackor och overaller i storlek 6-9 månader är kanske liiite överdrivet... Eller? Men det var sååå fint att det inte gick att motstå. Se själva!
Ljuvlig fleeceoverall som Mattheo bara måste ha i vinter... Ett fynd!

Men sen, kolla in denna... Helt ny Esprit jacka, nypris 699 kr. Vad jag gav tänker jag inte tala om med risk för att min man läser... =)
       Är den inte vrålsnygg??

Nu till dagens inköp då....
En liten hönapöna att ha på bordet nu till påsk måste man väl ha? Jag brukar faktiskt aldrig påskpynta mer än en gul duk och påskliljor på bordet så jag tycker det var ett riktigt bra köp...


En ny blomma till köksfönstret är oxå ett måste så här på vårkanten...


Sen har jag varit utan blommor i tvättstugan i säkert ett år så jag passade på att piffa till det lite där oxå.


Utöver detta så var jag så duktig så jag planterade om alla blommor hemma oxå. Alla 4 vi hade typ... =)
Puss på er alla mina fina...

Kommentarer
Postat av: JennyPenny

Hmm... Jag ser inte till den fantastiska skapelsen JAG gav dig. *arg*

2008-03-13 @ 22:21:46
URL: http://www.newsfromthecloset.blogg.se
Postat av: Jag

Älskling, vad har du gett mig? Jag träffade ju inte ens dig igår... Men förlåt tusen gånger ändå för säkerhetsskull!!

2008-03-14 @ 08:24:25
Postat av: Jag igen

Ahhh, nu vet jag!! Den står till vänster så den syns inte! Men det är jättefint nu!!
Puss

2008-03-14 @ 08:25:30
Postat av: Milo

Oliver är ju sååååå söt!!! *tack för foton* Och jo, ni är lika! Som fan! *s* Men, det är ju inte till nackdel för någon av er, så söta som ni är! =) Sist jag såg Oliver utan mössa var han blond med stubbat hår, så du förstår ju att det är skillnad... *s*

PUSS!!!

2008-03-14 @ 23:02:07
URL: http://mlilja.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0