Hon med magen

Var hos barnmorskan förut. När hon skulle mäta magen så började hon gapskratta helt plötsligt. Inte alls likt henne som i normala fall är en ganska surmulen och tystlåten person. Vad är det som är SÅ roligt!! Hade en sammandragning i samma veva så jag tänkte att hon kanske skratta åt vilken rolig form magen fick men hon skratta åt att min mage är SÅ stor!! För er kunniga så har jag ett SF-mått på 32 cm i vecka 27+6. Antar att det är ganska gigantiskt för när hon visade kurvan så låg jag högt över översta kurvan. Har aldrig sett någon annan ha så stor kurva och jag är ju ändå inte så himla stor i  mig själv direkt... Det här bäddar ju för en jättebebis!! Mamma mia!!!
För övrigt så är det fortfarande bara älsklingen som är sjuk... YES!!! Inte ropa hej förrän...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0